اجتناب ناپذیری شروع از تبیین جهت جمهوری اسلامی به علت حاکمیت جامعه شناسی علم بر فرآیند تولید الگوی پیشرفت اسلامی
بسم الله الرحمن الرحیم
در شهر قم دو نشست نیم روزی برگزار شد که اخبار و اطلاعات آن قبلا در همین وبسایت منتشر شده است، که عنوان نشست نیم روزه دوم سلسله جلسات تبیین مفهوم جهت حرکت انقلاب اسلامی براساس مفاهیم اولین نقشه راه تولید الگوی پیشرفت اسلامی بود. اینک به لطف خدای بزرگ پس از پیاده سازی جلسات و ویراست و فهرست آنها، فهرست تفصیلی آن خدمت دوستان برای نقد و بررسی منتشر گردیده است.
عنوان جلسه اول: اجتناب ناپذیری شروع از تبیین جهت جمهوری اسلامی براساس حاکمیت جامعه شناسی علم بر فرآیند تولید الگوی پیشرفت اسلامی
پیاده نوار: مجید گودرزی ویراستار: مجید گودرزی فهرست زن: مجید گودرزی
فهرست تفصیلی: جلسه اول نشست نیم روزه دوم منزل مجید گودرزی
1.اولین نقشه راه تولید الگوی پیشرفت اسلام پاسخ مبسوط علمی به سئوال چگونگی تولید الگوی پیشرفت اسلامی
2. تعریف سه منزلت در برخورد با اولین نقشه راه تولید الگوی پیشرفت اسلامی به مطالعه روند تولید نقشه راه، مطالعه چگونگی استفاده از مفاهیم نقشه راه و معرفی اجمالی نقشه راه
1/2. عمیق ترین منزلت برخورد با نقشه راه، مطالعه فرآیند ساخت و تولید نقشه راه تولید الگوی پیشرفت اسلامی
3/2. منزلت سوم برخورد با نقشه راه، معرفی نقشه راه جهت تولید الگوی پیشرفت اسلامی
1/3/2. تعریف منزلت نشست های فعلی نقشه راه تولید الگوی پیشرفت اسلامی در منزلت سوم 6
3. معرفی نقشه راه تولید الگوی پیشرفت اسلامی در قالب پنج محور علت توانمندی کارگروه ها برای تحقق گفتمان پیشرفت و عدالت
4. تبیین جهت جمهوری اسلامی به عنوان مهمترین بحث در معرفی نقشه راه
5. پاسخ به چرایی شروع نقشه راه از تبیین مفهوم جهت به عنوان یک ضرورت در مسئله معرفی نقشه راه تولید الگوی پیشرفت اسلامی
1/5. تعریف مدیریت تحولات به سمت پیشرفت اسلامی به عنوان مبنای نقشه راه در پاسخ اجمالی به چرایی شروع نقشه راه از بحث جهت
1/1/5. تقسیم جریانات اجتماعی در بحث ورود به مسئله الگوی پیشرفت اسلامی به جریانات قائل به یکسان انگاری بین توسعه و الگوی پیشرفت اسلامی و جریانات قائل به تمایز و ضدیت توسعه با الگوی پیشرفت اسلامی
1/1/1/5.تقسیم جریانات اجتماعی معتقد به دوئیت مسئله الگوی پیشرفت اسلامی و توسعه غربی، به دو نگرش در روش تأثیرگذاری بر مدیریت تحولات اجتماعی
1/1/1/1/5. مشروط کردن ورود به عرصه مدیریت تحولات اجتماعی به تفاهم تفصیلی و تفاهم تفصیلی به شرط تئوریزه کردن تفصیلی به علت اعتقاد به نظری بودن فرآیند تولید علم به عنوان اولین نگرش به مسئله الگوی پیشرفت اسلامی
1/1/1/1/1/5. ضرورت شروع از روشها و پیش فرضهای فلسفی و نظام ارزشی مشترک نقطه شروع در صورت اعتقاد به مبنای نگرش اول
2/1/1/1/1/5.ورود جریانات معتقد به نگرش اول به مسئله الگوی پیشرفت اسلامی از روش شناسی نظام فلسفی و نظام ارزشی حاکم بر مسئله الگوی پیشرفت اسلامی به عنوان یک واقعیت اجتماعی
2/1/1/1/5.مشروط دانستن تولید و تفاهم الگوی پیشرفت اسلامی به تأثیر گذاری در مدیریت تحولات اجتماعی به علت اعتقاد به فرآیند جامعه شناسانه در تولید علم به عنوان نگرش دوم در مسئله تولید الگوی پیشرفت اسلامی
2/1/1/5.تفاوت نگرش اول و دوم در مسئله الگوی پیشرفت اسلامی به نظری دانستن مطلق علم در نگرش اول و جامعه شناسانه بودن فرآیند تولید علوم اجتماعی در نگرش دوم
1/2/1/1/1/5.فرآیند تولید علوم موجود در دنیا براساس فرآیند جامعه شناسانه و درگیری با مسائل و مشکلات اجتماعی برای حل آنها به عنوان موید نگرش دوم در فرآیند تولید الگوی پیشرفت اسلامی
2/2/1/1/1/5.عدم تفصیلی و تئوریزه و تفاهم یک فکر و ایده بدون تأثیر گذاری برای حل چالشهای اجتماعی مویدی دیگر بر صحت نگرش دوم در فرآیند تولید الگوی پیشرفت اسلامی
6.تولید الگوی پیشرفت اسلامی مسئله ای جدید بدون درک تفصیلی از آن با هدف اجتماعی شدن و تأثیر بر تحولات اجتماعی
1/6.عدم احساس نیاز به مسئله الگوی پیشرفت اسلامی و هیچ مسلئه جدید دیگر با توجه به جهت حاکم بر جوامع بشری
1/1/6.اساس طرح مسئله جدید با توجه به فرآیند تولید جامعه شناسانه علم، تبیین جهت گیری جامعه در طرح و سفارش مسلئه ای نو، به نام تولید الگوی پیشرفت اسلامی
2/1/6.عدم درک دانشگاه و حوزه از مسائل نویی مانند اقتصاد اسلامی، سیاست اسلامی و ... به دلیل عدم تبیین جهت جمهوری اسلامی به عنوان مویدی بر ضرورت شروع از جهت در نقشه معرفی نقشه راه تولید الگوی پیشرفت اسلامی
2/6.ارتباط با جامعه براساس جهت، علت تفاهم عمومی حول مسئله الگوی پیشرفت اسلمی و عبور از مانعی به نام توسعه غربی
4/6.امکان تحقق و تولید الگو از بستر مدیریت تحولات اجتماعی به علت حاکم بودن جامعه شناسی علوم بر مسائلی همچون مسئله الگوی پیشرفت اسلامی به عنوان مبنای مختار